05. marts 2010 - 16:17 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

PDA - v1605 - Men [Windows Mobile] på FRANSK ?

Hi Folks

Jeg har overtaget en PDA v1605 ( http://pdadb.net/img/v1605.jpg ) fra Fankrig. Men systemet [Windows Mobile ?] er så med fransk sprog!!!
Ikke liiiiige så brugervenligt... det jeg kender til fransk er Franske kartofler + Franskbrød + XXX *S* ...

Er der noget trix til at få 'instaleret' en DK / US version af Windows Mobile ?
Avatar billede michael_stim Ekspert
05. marts 2010 - 16:40 #1
Hvad du og dine venner laver, er jeg ikke interesseret i  ;o)

start -> indstillinger -> system tabben og nationelle indstillinger.

Hvad det så hedder på fransk, aner jeg ikke ;o)
Avatar billede michael_stim Ekspert
05. marts 2010 - 16:43 #2
Der er også en der hedder Ændring af sprog, men er der ikke flere sprog, må man nok brænde ROM'en om.
Avatar billede michael_stim Ekspert
05. marts 2010 - 16:46 #3
Start = Windows ikonet
Indstillinger = længst nede
Systen tabben = den i midten
Nationelle indstillinger = globusen
Ændring af sprog = globusen med et A
05. marts 2010 - 17:06 #4
Joooo - det er et lille stykke af vejen; så står kroner, dato, klokkeslet, ... ifølge DK format.

[Ændring af sprog = globusen med et A] kan jeg ikke finde ...
Avatar billede Vandreren Novice
06. marts 2010 - 19:27 #5
Der er måske ikke installeret mere end ét sprog på den. Men det er da en glimrende lejlighed til at få lært at læse fransk. ;)

wordreference.com tilbyder, efter min erfaring, en af de bedste fransk-ordbøger på nettet.
http://www.wordreference.com/fr/

Amusez-vous bien !
11. marts 2010 - 20:54 #6
... Jeg er på anden vis blevet opfordret til at skrive i et "rigtigt" PDA / Mobil forum...
Nogle anbefalninger ? Inden jeg lukker her ?

---

Implicerede parter - læg svar - for interessebidrag...
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. marts 2010 - 21:06 #7
Hvad er det for windows version? Kan være der er en dansk ROM til den. Og på et mobilforum kan du få at vide hvordan du flasher den (rom cooking tror jeg det hedder).
Avatar billede Vandreren Novice
11. marts 2010 - 21:24 #8
Da jeg ikke har bidraget med noget løsningsforslag, takker jeg nej til tilbuddet om interessebidrag.

Men du kan sige til, hvis du får brug for hjælp til det franske. ;)
14. marts 2010 - 15:34 #9
<michael_stim>: Point ?
Avatar billede michael_stim Ekspert
14. marts 2010 - 19:21 #10
No thanks ;o)