Avatar billede Slaskelasse Nybegynder
28. februar 2010 - 22:50 Der er 4 kommentarer

Cpu forbrug svinger fra 2 - 99 % i tomgang

Hey med jer fra Experten :)

Som overskriften lyder har jeg et problem, jeg er kommet halvvejs og fundet årsagen til forbruget efter et software fandt de skjulte processore

Interrupts Time Placeholder 0 - 45 % CPU usage
DPC Time Placeholder 0 - 45 % CPU Usage

Det aller sjoveste del er at det er kun når jeg aktivere det trådløse netværk.

Jeg har en bærbar med Windows Xp. Jeg håber der er nogen der har en løsning.

PS. JEG HAR IKKE EN WINDOWS XP CD MEN DET ER EN ÆGTE VERSION
Avatar billede snowball Novice
01. marts 2010 - 00:48 #1
Har du prøvet at opdatere drivere til dit trådløse netkort?
Avatar billede Slaskelasse Nybegynder
01. marts 2010 - 21:36 #2
kan da prøve..!
Avatar billede Slaskelasse Nybegynder
03. marts 2010 - 15:07 #3
hehe det var sq godt nok satans.. :) Det virkede tusind tak. Min bærbar kører bare glat nu endnu en gang tak for hjælpen

Lasse
Avatar billede snowball Novice
04. marts 2010 - 00:00 #4
OK, så er her et svar så spørgsmålet kan lukkes :)