Avatar billede Frank66 Nybegynder
28. februar 2010 - 09:28 Der er 2 kommentarer

hallo!!!

OK - Fedt at være medlem. EFter at jeg skrev mit spørgsmål om noget lignende i går, er der een, der har snuppet mit musik uden at gi mig sin email adresse. - Tak for hjælpen! - Så ved jeg at der er en læk... (Det vil der jo nok være for det meste)

I øvrigt: Håber du vil nyde musikken meget - og sprede den til så mange som muligt. Bare send pakken, som den er. Mit navn er inkluderet i sangene. haha :)
(Og der er selvfølgelig copyright på alt, så hvis det lykkes mig at opdage den ulovlige kopiering en dag, så er det jo heller ikke så dårligt)

Er der nogen der kan fortælle mig, hvad man kan gøre for at sikre sit materiale 100%. Er det overhovedet muligt, når det ligger på nettet? - Jeg har hørt at det kan sikres, hvis man råder over serveren - er det rigtigt?
MvH Frank
Avatar billede mikaelch Novice
01. marts 2010 - 11:58 #1
Man lave det med lukket adgangs kode  når de har betalt , kan du give dem koden så de downloade din musik

evt. opret med mere sigende title så får du flere henvendelser
Avatar billede Frank66 Nybegynder
02. marts 2010 - 00:42 #2
Tak mikaelch.

Der er ikke nogen, der behøver betale for musikken på
min hjemmeside endnu, MEN jeg VIL ha folks email adresser, hvis
de kan li´ min musik. - Så kan jeg kontakte dem senere. Det er mit
eneste "link" til eventuelle fans.

Når jeg er nået lidt videre i min karriere, og der er mere på spil, vil jeg bruge tricket med lukket adgangskode. Er det ikke rigtigt at jeg skal kontakte min internet udbyder, for at oprette "begrænsede brugerflader" - eller "lukkede hjemmesider"? - eller kan jeg selv gøre det?
MvH Frank

(Og rigtigt - Titlen er lidt åndssvag - det var nok mere et følelsesudbrud end en egentlig titel ;)