Avatar billede Do0mFish Nybegynder
25. februar 2010 - 19:09 Der er 5 kommentarer

ATI Slettet. HJÆLP MIG PLEASE!

Hej experten.dk. Jeg skulle ryde op i min computer, og jeg var virkelig træt. Jeg kom til at slette ATI som er noget grafik noget til min computer. Du er grafik kortet så dårligt, at den næsten ingen gang kan trække 7-kabale. Hvad skal jeg gøre så det bliver godt igen?. Please hjælp mig ;)
Avatar billede haverslev Novice
25. februar 2010 - 19:23 #1
Det nemmeste pt.
Systemgendannelse i XP:
Klik på start, klik på programmer, klik på tilbehør, klik på systemværktøjer, klik på systemgendannelse, marker "Gendan computeren". klik på næste og vælg en "fed" markeret dato, (før problemet opstod) og klik på næste. Den genstarter og gendanner pc`eren.  Når den har gjort det, kommer der en boks, som klikkes OK på.  Det er muligt at fortryde gendannelsen, ved at gå ind i "systemgendannelse" og klik på fortryd sidste gendannelse.

Systemgendannelse i Vista, du kommer ind via:
Åbn Systemgendannelse ved at klikke på knappen Start, klikke på Alle programmer, klikke på Tilbehør klikke på Systemværktøjer og derefter klikke på Systemgendannelse.‌  Hvis du bliver bedt om at angive en administratoradgangskode eller bekræftelse, skal du indtaste adgangskode eller bekræftelse.
Avatar billede scapegoat_stefan Nybegynder
26. februar 2010 - 14:04 #2
http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx Eller hent en ny driver herindefra og installer den.
Du skal dog vide hvilket grafikkort du har.
Avatar billede haverslev Novice
26. februar 2010 - 14:38 #3
OK, man skal blot skrive "svar"
Avatar billede Do0mFish Nybegynder
28. februar 2010 - 20:15 #4
Hvordan finder jeg ud af hvilket Grafikkort jeg har? Jeg har en Fujitsu Siemens Bærbar. Modellen hedder vist Amilo ;)
Avatar billede haverslev Novice
01. marts 2010 - 07:59 #5
Hvorfor kører du ikke bare en sys.gendannelse, når du har slettet f.eks ATI - så er det jo også muligt at du har fået slettet andre ting end ATI og det ændre en ny ati driver ikke på.

Hvis du skal hente ny driver, så skal du finde ud af hvad din pc model hedder.
Det står som regel på en mærkat i bunden af pc`en.