Avatar billede creldemaster Nybegynder
15. februar 2010 - 18:52 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

PINNACLE PCTV Hybrid Pro Stick 320e Hjæææælp!

Hej folkens, jeg har det ovenstående produkt, jeg har installeret Pinnacle Media Center på min http://www.shg.dk/PCere-og-Servere/ASRock-ION-330Pro-Black-2199370.html
Jeg har fundet en masse Analog kanaler via mit antennekabel. Nogle kanaler såsom Tv3 Viasat virker fint, men andre såsom Tv3 Plus og Tv2 zulu er sneet helt til! Og jeg begriber ikke hvorfor...
Har hørt noget om at der skulle være nogle patches eller noget til, men har ikk kunne finde noget af det. Er der nogle som har ideer ? jeg kører for resten Windows xp. På forhånd tak!
Avatar billede creldemaster Nybegynder
15. februar 2010 - 19:24 #1
Derudover vil jeg tilføje at da jeg søgte efter programmer kunne jeg KUN finde Analoge kanaler, måske ligger problemet der? den søgte også efter dvb-t men der kunne den ikke finde noget. ved ikk om det er vigtig info, igen på forhånd tak
Avatar billede thov Forsker
15. februar 2010 - 19:37 #2
Du får dit signal ind via kabel-TV, ikke tagantenne.
Derfor får du 'kun' analoge kanaler, fordi tuneren har DVB-T og ikke det nødvendige DVB-C.
Avatar billede creldemaster Nybegynder
15. februar 2010 - 21:44 #3
Har du så et råd til hvordan jeg får det bedst mulige billed med hvad jeg har?
Avatar billede thov Forsker
16. februar 2010 - 02:41 #4
Det er ikke så nemt, når du både har gode og dårlige kanaler.
Eneste kunne være software - Har du prøvet Dazzle http://www.dl4all.com/search/dazzle+tv+hybrid+320e+USB.html

eller denne http://windows-driver-package-pinnacle-systems12.software.informer.com/2.0/
Avatar billede creldemaster Nybegynder
16. februar 2010 - 14:32 #5
Dazzle er vist en anden slags ekstern tv tuner end min, men vil lige prøve andet link ihvertfald :) vender tilbage snarest
Avatar billede creldemaster Nybegynder
16. februar 2010 - 14:36 #6
Det andet link har ikke et download link og kunne ikke finde det på google :s
Avatar billede thov Forsker
17. februar 2010 - 01:26 #7
Avatar billede creldemaster Nybegynder
17. februar 2010 - 11:11 #8
tror du tænker på de der Ads by google? det ser ikke rigtig ud. ligner mere noget skod software til at tjekke drivere
Avatar billede thov Forsker
17. februar 2010 - 14:34 #9
NEJ !! Så læs dog #7 :-)
Det rigtige downloadlink fører dig nemlig her hen:
http://driverwhiz.com/drivers-en?brand=Pinnacle&logo=Pinnacle&subid=1002-dk-en-90000000721&gclid=CITgtqiO-J8CFRqHzAodxGhP9A

Der kan du hente en 'Driver wizard'. Når wizard'en er installeret, finder den den rigtige driver for dig.
Avatar billede creldemaster Nybegynder
05. marts 2011 - 10:56 #10
desværre ikke til hjælp