Avatar billede lysholm Praktikant
13. februar 2010 - 16:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Har TDC fået begrænsning på deres smtp?

Hejsa
Jeg benytter TDC som internetudbydere og bruger deres smtp til udgående mails.

Siden starten af februar, er der sat begrænsninger på hvor mange mails man kan sende af gangen.

Brokkede mig til postmaster og fik svaret: Der kan maks sendes til 100 modtagere pr 30 min eller maks 50 mails pr. 30 min alt efter hvilken grænse nåes først.

Er der andre undre sig over, at man intet kan læse på hjemmesiden og denne begræsning. Snakkede med deres support flere gange og ingen har hørt om denne begrænsning!

Jeg overholde alle regler omkring masseforsendelse af mails.

Andre der overrasket af TDC?
Avatar billede giweo Juniormester
13. februar 2010 - 16:52 #1
Sikkert af spam-hensyn

Opret en gratis gmail konto, og brug dem som udgående SMTP server.
Avatar billede lysholm Praktikant
03. september 2015 - 11:12 #2
Lukker