Avatar billede x-masman Nybegynder
18. juli 2001 - 12:51 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Nyt placeringssystem

Var det ikke en idé og lave et placeringssystem udover det, der er der nu, hvor man kun talte tjente point, og ikke point for antal dage man havde været på eksperten. Det kunne være meget skægt og se om det ville ændre en del på placeringerne.
Avatar billede bbs Nybegynder
18. juli 2001 - 12:53 #1
btw, så kunne det også være fedt hvis \"brugte\" points blev trukket fra .. :)
Avatar billede x-masman Nybegynder
18. juli 2001 - 12:53 #2
jep.

Hvad betyder btw?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
18. juli 2001 - 12:54 #3
Lige nu tæller Top 10 antal point i alt. En \"Tjente point\" ville være at foretrække, da der er op til flere som har tjent MANGE point men også har brugt mange og derfor har en lavere placering.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
18. juli 2001 - 12:55 #4
BTW = By The Way
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
18. juli 2001 - 12:55 #5
Endu et forslag om point-systemet, som vi samlet må overveje, evt. på baggrund af en lidt mere omfattende meningsmåling i form af et spørgeskema.
Avatar billede hobbez Nybegynder
18. juli 2001 - 12:55 #6
Øh, brugte points BLIVER da trukket fra ??!?

Hvilket er snyd, efter min mening.

En person der har tjent en masse point VED AT HJÆLPE ANDRE, og brugt dem igen, kommer til at ligge dårligere end en person der bare lader 5 point løbe ind pr. dag.

/Rob
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
18. juli 2001 - 12:57 #7
andreas_admin:> Har i nogen tidshorisont på hvornår i regner med at få sådan et spørgeskema i gang ?
Avatar billede tommyf Nybegynder
18. juli 2001 - 12:59 #8
<Ironisk forslag>
Jeg foreslår et helt andet system.

På baggrund af den sidste tids tilstrømning af 10, 11 og 12årige synes jeg vi skulle vende det om, og starte ovenfra.

Alle har 10.000 point til at starte med. Hver gang de siger et bandeord svind, tumpe, etc. bliver der trukket et antal point fra - og hvis en sætning består af 75% ukvemsord bliver der trukket 5* så mange fra.
Dette kunne eventuel divideres med antallet af ord skrevet i alt, så at alle dem der ikke brugte noget ikke kom til at ligge på top10.

</Ironisk forslag>
Avatar billede tommyf Nybegynder
18. juli 2001 - 12:59 #9
- Stavefjl er gratis.
Avatar billede realone Nybegynder
18. juli 2001 - 13:01 #10
tommyf --- Næ, stavefejl skal der også trækkes point fra ved *LoL*..
</RealOne>
Avatar billede tommyf Nybegynder
18. juli 2001 - 13:03 #11
realone >> Hvad så med vores stakkels nordmand (nute, http://www.eksperten.dk/spm/90098)
Avatar billede realone Nybegynder
18. juli 2001 - 13:05 #12
tommyf --- TjaaaH, det kunne gå hen og blive et problem.. Undtagelsen der bekræfter reglen..?? ;o)
</RealOne>
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
18. juli 2001 - 13:57 #13
så må der jo tænkes på dispensation for udenlændinge og andre nationaliteter der ikke kan stave danmarksk :)

øh... jah
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
18. juli 2001 - 13:59 #14
udenlændinge menes der nordmænd, svenskere osv.
bare for at gøre det klar.
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
18. juli 2001 - 14:03 #15
klart
der røg der lige et par points :(
Avatar billede prodic Mester
18. juli 2001 - 14:12 #16
x-masman->Som systemet er nu er det kun den STORE top10-liste på forsiden der tæller totalt antal point, dvs. alle inklusiv de 5 man får gratis og alt det andet.

I de enkelte kategorier er det kun point optjent i den kategori der tæller med på top10-listen for den enkelte kategori.

Så du har faktisk den liste du eftersøger i de enkelte kategorier, dog må du nok undvære ideen på den STORE top10-liste.

Det bringer mig så til slutningen:Hvorfor lave om på systemet, når det iforvejen kan det du efterlyser. :-)
Avatar billede x-masman Nybegynder
18. juli 2001 - 14:22 #17
Når du er logget ind står din totale placering oppe i hjørnet. Det kunne bare være skægt og se sin placering efter tjente point. Nok ikke at jeg ligefrem ville stige. :-)