Avatar billede themask888 Juniormester
06. februar 2010 - 23:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lyden forsvundet på min Sony Ericsson w580i

Hep hey derude

Jeg har en Sony Ericsson w580i som jeg købte for et godt stykke tid siden. Da jeg startede den op for nylig efter at have haft den stående i skuffen i lang tid, var lyden komplet forsvundet. Kan hverken tale i telefon, eller høre musik via højtalere. Troede i første omgang det måske var driveren der var noget galt med. Så jeg kørte en softwareopdatering, men det har ikke hjulpet. Kommer stadig ikke lyd ud af telefonen. Nogen der har oplevet lignende eller ved hvad der kan gøres?
Avatar billede rasmus_f Nybegynder
06. februar 2010 - 23:11 #1
Prøv lige at trykke denne tastkombination: stjerne - højre - stjerne - venstre - venstre - stjerne - venstre - stjerne derinde fra skulle du gerne kunne teste telefonen.
Avatar billede themask888 Juniormester
06. februar 2010 - 23:17 #2
Lækker genvej :-)

Viser sig at det er højtaleren der åbenbart er gået i stykker. For lyden i "earphone" virker fint, men når jeg tester speaker sker der ikke noget.
Avatar billede rasmus_f Nybegynder
06. februar 2010 - 23:24 #3
Hmm... Ja det må jo være et uheldigt køb, går den stadig under garantien ? (Ang genvej, ja den er nu meget lækker, kan ikke helt huske hvordan jeg selv fandt frem til den)