Avatar billede Vibjerg Nybegynder
04. februar 2010 - 14:12 Der er 1 kommentar

Fildeling og projektstyring

Hej,

Jeg har en kunde som ønsker en form for fildelings portal, som den kendes fra f.eks. uddannelses institutioner, som kan følgende:

Medarbejderen kan på portalen få en række generelle oplysninger (uden login) men når han logger ind skal der kun være adgang til hans 'egne' oplysninger. Oplysninger kan dels være beskeder fra andre men også diverse dokumenter og links. Enhver logget ind medarbejder kan naturligvis selv lægge dokumenter, kommentarer ud til alle andre eller til specifikke personer.

Kunden ønsker således et intranet med en form for projektstyring og fildeling. Han er dog ikke interesseret i at betale en formue i årlige licenser hvorfor jeg søger en open source løsning. Er der nogen der kender til en god løsning for dette.

Mvh. Søren
Avatar billede fxj Juniormester
07. februar 2010 - 14:20 #1
Tak et kig her
http://php.opensourcecms.com/scripts/show.php?catid=4&cat=Groupware
Der er garanteret noget, der opfylder dine krav