Avatar billede madand Nybegynder
28. januar 2010 - 10:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2003, ser mærkelig ud?

Hej Eksperter,

Nogen af jer der har oplevet at Outlook 2003, ser ud som om den kører i en form for safemode?

Det er noget den er startet på inden for de sidste par dage.
Her er hvordan det ser ud: http://twitpic.com/104lqv

Og her er hvordan det plejde at se ud (taget fra google images):
http://www.winsupersite.com/images/showcase/outlook2003_preview_01.png

- Jeg har kørt outlook.exe -s og set om det gør en forskel.
- Jeg har disabled alle Add-ins
- Kørt scanpst.exe
- Renamed outcm.dat til old og lade outlook oprette en ny.
- prøvet at genskabe profilen.

Håber i kan hjælpe, da det er lidt irriterende at kigge på sådan noget der ligner 16 farver :D

Mvh,
Mads
Avatar billede ptj_11 Forsker
29. januar 2010 - 01:49 #1
Har du kigget på indstillingerne under menupunktet "Vis"?
/ptj_11
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
29. januar 2010 - 10:27 #2
Er det ikke fordi du generelt har ændret udseendet på dine vinduer på din PC?

Man kan jo inde under skærmindstillinger ændre udseendet på sine vinduer.
Avatar billede madand Nybegynder
29. januar 2010 - 11:06 #3
Nope, jeg har helt standard Windows XP's crappy Blå/grøn design.
Og så kører jeg med 32bit farver..
Avatar billede julianmay Nybegynder
09. februar 2010 - 09:43 #4
Outlook er udstyret med et hav af "switches" som kan bruges til fejlretning. Her er et par der måske kan hjælpe:

/cleanprofile
Removes invalid profile keys and recreates default registry keys where applicable.

/cleanviews
Restores default views. All custom views you created are lost.

/nocustomize
Starts Outlook without loading outcmd.dat (customized toolbars) and *.fav file.

/noextensions
Starts Outlook with extensions turned off, but listed in the Add-In Manager.

/resetnavpane
Clears and regenerates the Navigation Pane for the current profile. - Denne har før hjulpet mig med lignende fejl

/safe
Starts Outlook without extensions, Reading Pane, or toolbar customization.

/safe:1
Starts Outlook with the Reading Pane off.

/safe:2
Starts Outlook without checking mail at startup.

/safe:3
Starts Outlook with extensions turned off, but listed in the Add-In Manager.

/safe:4
Starts Outlook without loading Outcmd.dat (customized toolbars) and *.fav file.

/s er ikke safemode - det er noget man bruger i forbindelse med outlook genveje (.fav)

Håber det kan hjælpe
Avatar billede madand Nybegynder
09. februar 2010 - 14:39 #5
Mange tak, jeg prøver dem lige :)
Avatar billede julianmay Nybegynder
15. februar 2010 - 08:32 #6
Virkede det?