Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2010 - 20:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Allerede Internet på adressen

Hej,

Jeg er ved at indflytte til en adresse, men har det problem at jeg ikke kan oprette pga. der allerede er en aktiv forbindelse på netop denne adresse/lejlighed, som desuden har stået tom et stykke tid.

Ingen kan oplyse mig navn og adresse på den person som har boet der før, så ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, og hvis nu jeg fik kontakt til ham, så har han jo 30 dages opsigelse, hvilket jo for mig er helt uacceptabelt.

Jeg SKAL have Internet indenfor 3 uger, altså den tid det tager Fullrate at levere forbindelsen efter den gamle er opsagt af mr. ukendt.

:((

Venligst
Avatar billede Peter4220 Nybegynder
26. januar 2010 - 22:34 #1
- Skal jeg forstå det sådan, at der på linien er internetforfindelse i forvejen ???
- Har du henvendt dig til din internetleverandør og fået hjælp der!

Det er http://www.itst.dk/, som har den overordnet ansvar for kommunikationen i DK
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2010 - 22:58 #2
Hej og tak for svaret,
Du har forstået det rigtigt.
Jeg har kontaktet Telenor, før jeg bestemte mig for at få Fullrate og de gav mig kun efternavnet; ikke engang hans ISP fik jeg oplyst. Har selvfølgelig prøvet med krak og dgs.dk for at se om de kunne give mig navnet, men uden helt.

Vil prøve at kontakte Fullrate i morgen, for at høre om de er mere hjælpsomme end Telenor.

Men vil det så sige, at jeg i sidste ende skal kontakte IT- og telestyrelsen, hvis intet andet hjælper?

Venligst
Avatar billede Peter4220 Nybegynder
26. januar 2010 - 23:06 #3
Se hvad Fullrate kan gøre ellers kontakt Telestyrelsen. Sådan ville jeg gøre i din situation.