Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2010 - 15:16 Der er 5 kommentarer

Ny Computer

Hvordan flytter jeg min Hotmail adresse fra min gamle computer til en ny?

hilsen J.M.
Avatar billede vejmand Juniormester
26. januar 2010 - 15:31 #1
Ikk forstået?????

Din Hotmail kan du da tilgå fra hvilken som helst computer????
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2010 - 15:39 #2
er det fordi du har glemt dine koder kan du hente SIW stabdalone

http://www.gtopala.com/siw-download.html

gå ind under secrets - der vil din email og kode stå
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2010 - 15:54 #3
Det er jeg godt klar over, jeg lukker min gamle Computer ned og vil så overføre min E-mail adresse til min nye Computer

JM.
Avatar billede vejmand Juniormester
26. januar 2010 - 16:46 #4
Stadig ikke forstået????

Hvad mener du med at overføre min E-mail adresse til min nye Computer?
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2010 - 07:48 #5