Avatar billede masteraaen Novice
24. januar 2010 - 20:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Standard-website til at arbejde videre på (á la eksperten.dk)

Hej.

Jeg skal bruge et website, hvor man kan kommunikere med spørgsmål og svar, lidt á la eksperten.dk.

Findes der en template til den slags, som man bare kan arbejde videre på?
Avatar billede kdasummer Nybegynder
24. januar 2010 - 21:05 #1
jeg mener phpbb har den funktionalitet du efterspørger
Avatar billede masteraaen Novice
24. januar 2010 - 21:13 #2
hmmm... måske - ser da foreløbigt ikke så tosset ud.
Hvor kan man se eksempler på sider lavet med det?
Hvordan er det mht. tilpasning og ejerskab er 'basiskoden'. Kan man komme til at tilpasse præcis som man vil og ejer man selv det hele?
Avatar billede kdasummer Nybegynder
24. januar 2010 - 21:18 #3
jeg tror ikke det er vanvittigt nemt at integrere i sit eget design medmindre du bruger meget lang tid på det. du kan downloade hele kildekoden og ændre alt hvad du har lyst til. f.eks. warez-dk.org bruger phpbb. du kan søge på det på google så kommer der rigeligt med eksempler.
Avatar billede masteraaen Novice
25. januar 2010 - 20:05 #4
Takker.
Jeg tror det må blive 'fra bunden' idet det nok vil kræve umulige tilpasninger.
Så jeg må nok få nogen til at hjælpe mig.
Smid et svar og tak for hjælpen.
Avatar billede kdasummer Nybegynder
25. januar 2010 - 20:14 #5
det er heller ikke svært at lave et lignende system.. det er brugergruppen der er svær at få fat i :D