Avatar billede Julievogh Nybegynder
23. januar 2010 - 11:22 Der er 2 kommentarer

Trådløst internet vil ikke tilslutte min bærbar

Hej, beklager allerede på forhånd, jeg har ikke stor viden når det kommer til IT, så jeg vil bruge "alm dansk". bær over med mig.

Vi har for nyligt fået trådløst internet, og der er ingen problemer med at tilslutte det min bærbar, den viser også at der er hul igennem nede i siden. men problemet er at det ikke virker. når jeg har tilsluttet så er min pc på nettet i 15 sek, og så virker det pludselig ikke, som om der er et eller andet slået til eller fra som blokerer det. Det er ikke internettet der er noget galt med, for når jeg tilslutter med kabel så virker det, og det trådløse virker også på andre computer.

Hvad kan jeg gøre for at fikse problemet?
23. januar 2010 - 11:30 #1
Velkommen til E. ...

(Måske ikke lige i [ISDN] kategorien ?)

Husk at give info om hvilket styresystem du bruger:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Altså kun på den bærbar PC ?

Fabrikat, type, model på den PC ?

Fabrikat, type, model på den trådløse Router Box ?
Avatar billede 50573433 Nybegynder
23. januar 2010 - 12:14 #2