Avatar billede Ab-d Nybegynder
20. januar 2010 - 22:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Overføre på andre måder?

hej.
jeg har en lidt(meget) gammel værbar her, desværre gik de 2 usb porte der er på i stykker for ik så lang tid siden, og jeg har heller ikke trådløst netkort i, så jeg bruger ledning.. jeg vil da have mine filer ud, og kunne ikke helt finde en vej, da jeg ik kan tilslutte en usb/ekstern harddisk.. jeg har da hørt om noget der hedder adapter men tror jeg har fundet en bedre løsning.. jeg har kun filer/billeder i alt 25,5 gb og har lagt det ind i en winrar mappe, kan man ikke ligge den ind et eller andet sted i nettet downloade fra den anden pc og slette det derefter ? tak :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. januar 2010 - 23:07 #1
Avatar billede Bodillen Nybegynder
20. januar 2010 - 23:10 #2
Her er en anden mulighed http://www.adrive.com/
Avatar billede 220661 Ekspert
20. januar 2010 - 23:09 #3
Hvorfor køber du ikke et krydset netværkskabel, og laver et netværk med en anden pc??
Avatar billede 220661 Ekspert
20. januar 2010 - 23:11 #4
Avatar billede 220661 Ekspert
20. januar 2010 - 23:16 #5
Bruger du netværk, får du filerne meget hurtigere flyttet. Det eneste du skal gøre er at dele mappen på den bærbare som du vil have overført.
Avatar billede Ab-d Nybegynder
24. januar 2010 - 13:33 #6
tak for de dejlige svar/muligheder jeg har fået..
i må undeskylde det først er nu jeg svarer jer alle, men jeg har ikke været på nettet et stykke tid :)
Avatar billede Ab-d Nybegynder
30. januar 2010 - 10:49 #7
..