Avatar billede pedro63 Nybegynder
18. januar 2010 - 20:03 Der er 5 kommentarer

driver,netvaerkskoretet eller andet??

Jeg har sletet noget fra min pc, og kan ikke komme på internet.Min pc kan ikke finde netvaerkskort,måske har sleteet??
18. januar 2010 - 21:24 #1
Velkommen til E. ...

Inden der kommer 117 forslag, så giv lidt mere info:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Tabel ? Trådløs ?
Bærbar ? Stationær ?

...Min pc kan ikke finde netvaerkskort,... - hvordan i praksis ?
Avatar billede pedro63 Nybegynder
18. januar 2010 - 22:07 #2
Windows vista! Stationaer.Når man sætter internet kabel i bag ved så lysser den ikke. Har prøvet sluke og taende Pc ,men der kommer en beskeden;INSTALERER SOFTWARE TIL ENHEDEN! På min baerber pc jeg kan finde netvaerkskoret,men ikke på Stationaer.Som har sagt i forvejen,har fjernet nogle programe,så det kan vaere har sletet nogle uden vilje.
Tak!
pedro!
18. januar 2010 - 22:42 #3
Check i ENHEDSHÅNDTERINGEN om der er nogle "gule" eller "røde" makeringer...
Avatar billede pedro63 Nybegynder
19. januar 2010 - 14:55 #4
I ENHEDSHÅNDTERINGEN man kan se gule markering under;ETHERNET CONTROLLER,kan også ikke finde der  ;NETVAERKSKORT.
På min anden Pc er alt på plads ikke gule markering og har netvaerkskort!
Tak!
19. januar 2010 - 17:33 #5
... vi må lige have <pedro63> på banen igen...