Avatar billede pr0fane Nybegynder
17. juli 2001 - 12:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Point for at linke ?

Kan godt være dette spørgsmål har været fremme før - kan også være at det allerede er implementeret - men:

Kan i ikke lave jeres links lidt smartere ? - Her tænker jeg på hvis man vil linke til jer. Kunne da være smart hvis man fik 5 point for hvert hit man henviste til eksperten.dk.

Det må kunne laves, og vil være noget som vil trække endnu flere til.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
17. juli 2001 - 12:51 #1
pr0fane, synes du selv det ville give et reelt billede af brugernes kunnen, hvis de optjente deres point ved at andre folk benyttede deres links?
Avatar billede pr0fane Nybegynder
17. juli 2001 - 12:53 #2
Det viser da at de bruger eksperten.dk når de bruger plads på deres HP til at linke.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
17. juli 2001 - 12:54 #3
point skal jo ikke vise at folk bruger eksperten. Point skal give et billede af, om brugerne bruger tid på at hjælpe andre.
Avatar billede pr0fane Nybegynder
17. juli 2001 - 12:56 #4
Jeg har endnu ikke svaret på et spørgsmål, men har 579 point - nu er jeg newbie her, men forklar mig lige det ?

Jeg har ikke brugt min tid her på at svare på spørgsmål, men ok.
Avatar billede annikadk Nybegynder
17. juli 2001 - 13:01 #5
pr0fane:
klik på dit navn øverst til venstre - derhvor derstår du er logget ind.
Der kan du se dine point som er:
Oprettelsesdato
Point ved oprettelse
Point opsparet (91 dage * 5 point)
Point tjent
Point brugt
Point ude
Banner Point
I alt

Du får 300point at starte op med.
Derudover 5 point /dag.
Avatar billede hobbez Nybegynder
17. juli 2001 - 13:21 #6
Man KUNNE jo stille stamme spørgsmål som det NanoQ stillede, vedr. Bannerpoints :o)

/Rob
Som ind i mellem støtter Eksperten ved at klikke på banneret, selvom annoncøren ikke får noget ud af at jeg klikker ;o)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
17. juli 2001 - 15:20 #7
Vi håber på at brugere som synhes om Eksperten, linker til os uden \"betaling\". Det kan evt. være en idé, men vi ønsker ikke at der går inflation i point systemet. Det er velkendt fra affiliate-firmaer som Tradedoubler, at en del mennesker har meget flittige fingre med klik, når det gælder denne type ordninger, og det har vi ikke interesse i. Det vigtigste er motiverede brugere som vil spørge og/el. svare på hinandens spørgsmål. Da vi langt fra har udsolgt på reklamer, har kvantitativ trafik alene ingen værdi for os.