Avatar billede Weedbag Novice
15. januar 2010 - 14:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nvidia Geforce 210

Hej. Jeg har lige anskaffet mig et Nvidia Geforce 210 grafikkort og indtil videre er jeg ikke særligt glad for det.
Det skal køre i "Dual View" med en analog pc skærm og en digital tv fladskærm.
Det kører næsten ordentligt nu efter en masse bøvl og at jeg fandt ud af at de åbenbart skal køre med samme opløsning for at pc skærmen ikke skal slukke når jeg tænder for tv'et (Meget underligt).
Nu har jeg så bare det problem at pc skærmen ikke får signal før pc'en er ved velkomst skærmen (Windows media center 2005)hele boot sekvensen foregår på tv'et, og pc skærmen er sat til at være primær skærm. hvad gør man ved sådan noget?

Jeg er helt ny bruger herinde men har brugt jeres side mange gange og ved her er fyldt med kloge hoveder, så hvis en af de kloge hoveder vil tjene 100 point skal i være mere end velkomne.
MVH Weedbag.
Avatar billede nugga Nybegynder
15. januar 2010 - 16:47 #1
Vis den er sat op til dual screen vis Software?
Så vil softwaren først startes, når OS bliver loaded.

Er det måske det?
Avatar billede Weedbag Novice
15. januar 2010 - 21:25 #2
Jeg har prøvet både i windows og i Nvidia's egen kontrolpanel og det giver det samme resultat.jeg har også prøvet med både nye og gamle drivere og at tilslutte grafikkortet både med og uden TV'et sat til. Men den vil absolut starte op på TV'et indtil windows starter, derefter kører det fint, altså bortset fra at jeg ikke kan have den høje opløsning på mit TV uden at det kikser.
Avatar billede Weedbag Novice
21. januar 2010 - 20:06 #3
Slet ikke nogen der kan hjælpe?
Avatar billede Weedbag Novice
28. januar 2010 - 19:02 #4
Efter jeg er gået over til digitalt tv ødelægger det signalet til både dr1 og tv2 og dualview forsvinder konstant og går over til pc skærmen alene. Det er nok det værste lort jeg nogensinde har haft fingrende i og det kan ikke anbefales til nogen. Så nu finder jeg en hammer og ser hvor mange stykker jeg kan slå det grafikkort i..