Avatar billede kief Nybegynder
12. januar 2010 - 13:20 Der er 1 kommentar

AS2: Send text ind i inputfield (i button)

Hej alle

Har brug for en anelse hjælp. Jeg er igang med et lille projekt og har et Array med lidt tekst i. Samtidig vil jeg gerne have en knap hvor teksten fra Array'et vises når man laver en mouseover.

Lige nu smidder jeg dataen ud i et textfelt:

skjult.text = myArray2[okkode.text]

//skjult.text er der hvor teksten ender og myArray2 er arrayet. (okkode.text er en boks hvor man indtaster et tal og så finder den ud af hvad den skal vise)

Som sagt så har jeg en knap med en mouseoverfunktion. Når man kører musen over åbner der en boks oven over med et input-field "button.text" - men jeg kan ikke få den til at smide dataene fra selve scenen og ind i button-instance.

Nogen idéer til hvad jeg kan gøre?

Jeg vil gerne springe den krølle over og bare smide dataene direkte fra Array ind i button-instance.
Avatar billede kief Nybegynder
12. januar 2010 - 13:21 #1
Har forsøgt med at sætte

button.text = skjult.text

(da skjult.text får korrekt data fra Array, men den reagerer ikke - formentlig fordi den ligger i en button-instance?)