Avatar billede humlebien Novice
08. januar 2010 - 09:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Forslag til streamingløsning

Hejsa

Jeg har behov for at streame flash-video til en hjemmeside. Derfor har jeg et par spørgsmål:

1. Hvilket produkt vil i anbefale? (har kigget lidt på Adobe Flash Media Interactive Server 3.5)

2. Skal en streaming-service kører på en dedikeret server eller kan den ligge sammen med www?
Avatar billede humlebien Novice
08. januar 2010 - 09:51 #1
Ekstra info:
Der er pt. tale om ca. 10 film af ca. 5 minutters varighed.
Men det er planen at det på sigt skal udvides med flere film...
Avatar billede humlebien Novice
11. januar 2010 - 08:58 #2
lukker ned