Avatar billede sprite Nybegynder
17. juli 2001 - 01:09 Der er 8 kommentarer

En chat

Hej jeg syntes der skulle være en chat her på eksperten.dk så kan folk chatte dirkete med hinaden, og så kan eksperter hjælpe eksperter måske lidt hurtigere...! hvad syntes i om ideen!
Avatar billede jelzin101 Praktikant
17. juli 2001 - 01:11 #1
hmmm det bliver måske bare en smule svært at administrere - ideen med points ville ligesom forsvinde...
Avatar billede parazite Nybegynder
17. juli 2001 - 01:12 #2
Foreslået før, og nedstemt før. Et af hovedformålene med eksperten er en kæmpe videndatabase, men hvis spørgsmål besvares i chatten, så kan svarene jo ikke ses af kommende brugere.

Personligt er jeg imod.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
17. juli 2001 - 01:15 #3
Visse debatter - ingen nævnt - i \"fri debat\" var retteligt mere egnede til en
chat. Men de tekniske diskussioner drager stor fordel af at være holdt i dette
forum: de vil altid være her som opslagsværk, man behøver ikke være online sammen
med \"eksperten\", man kan vende tilbage, eller få andre tilbagemeldinger efter
problemet er løst.
Avatar billede dna Nybegynder
17. juli 2001 - 01:16 #4
Jeg er også imod det ... men, da jeg har på fornemmelsen, at mange af brugerne er på IRC - så kunne man måske oprette en kanal, hvor man kunne få hjælp.. dette har selvfølgelig intet med eksperten.dk at gøre...

dna
Avatar billede gba Nybegynder
17. juli 2001 - 01:43 #5
hvad hvis man kun kunne chatten 2 og 2
så det kun kiúnne være privat chat
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
17. juli 2001 - 01:45 #6
Men det kan du jo allerede i dag. Smid et link til en chat i et sprøgsmål, og se
om modparten vil.
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2001 - 02:12 #7
eller et ICQ #
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
17. juli 2001 - 08:50 #8
Det kommer ikke på tale p.t., som forklaret tidl.