Avatar billede Eivissa Nybegynder
06. januar 2010 - 21:22 Der er 2 kommentarer

Fullrate og trådløs router.

Hej.
Jeg er tæt på at bestille internet hos Fullrate. Er der nogen der kan anbefale det, eller skal jeg holde mig væk? Regner med at bestille med standard router og så koble min egen (D-Link) trådløse router til. Vil den virke med udstyret fra Fullrate?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. januar 2010 - 21:26 #1
Fullrate virker fint, har kun TDC fordi firmaet betaler. Det vil virke med din D-link
Avatar billede 50573433 Nybegynder
08. januar 2010 - 23:49 #2
Jeg har etableret så mange Fullrate-forbindelse hos forskellige kunder, at jeg nu selv har bestilt det. TJA - så må du selv finde JA/NEJ i min forklaring.
"standard router og så koble min egen (D-Link) trådløse router til" - fin ide.
Hvis du ikke har fastnettelefon i forvejen, skal der selvfølgelig ikke overdrages et tlf.nr. til Fullrate, derfor oprettes forbindelsen på ca. 8 dage.

God fornøjelse