Avatar billede korntved Nybegynder
06. januar 2010 - 12:16 Der er 10 kommentarer

icon

Hej.
På mit skrivebord har jeg et icon som jeg ikke kan slette. Har
prøvet i fejlsikret tilstand, samt pchkdsk c: /f /r og samme kommando for d: drevet og genstartet flere gange.
Pc'en skriver, at den ikke kan læse stien eller filen. Det er et ACDSee icon.

Håber noget kan hjælpe...på forhånd tak.

mvh
Jørgen

NB: Kører XP - Home på Medion bærbar.
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2010 - 12:32 #1
Avatar billede korntved Nybegynder
07. januar 2010 - 17:42 #2
Hej igen.
Når jeg prøver dette program http://www.filehippo.com/download_unlocker/
, får jeg beskeden, at dette er et meget usikkert sted, så jeg lukkede ned igen.
Vedr. ikonet jeg ikke kan slette: Når jeg vil åbne filen, får jeg beskeden, at sti og fil ikke kan læses, og straks derefter åbner Google's hj. side....hvis det er til nogen hjælp....jeg vil gerne af med dette ikon.

hej hej
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2010 - 18:40 #3
Det lyder grimt...
- hvad siger højreklik > egenskaber ?
Avatar billede korntved Nybegynder
07. januar 2010 - 19:13 #4
Filtype: file
åbnes med...(her står ingeting)
placering....c:\Documents and settings\christina\skrivebord
størrelse: o byte
diskforbrug: o byte
oprettet
ændret
åbnet
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2010 - 20:12 #5
Det bekymrende er at den åbner din browser (er du sikker på det?)
- for det KUNNE også ligne et "vrag"
Altså en rest at en fil som windows faktisk HAR slettet, men som stadig spøger i windows cache (korttidshukkommelse) - og er helt ufarlig.

Hvis det er det sidste, vil den forsvinde af sig selv efter en genstart af windows.
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2010 - 08:24 #6
så hent den her

http://www.softpedia.com/get/System/System-Miscellaneous/Unlocker.shtml

men det er altså ikke nogen usikker side den første link du fik.
den er brugt masser af gange.
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2010 - 09:37 #7
http://www.filehippo.com/download_unlocker/download/9f6c22a28503dc56448a00cad91e3a38/

jeg har igen igen igen lige prøvet og der er intet mystisk ved den

det er en service der er startet på din pc der gør at du ikke kan fjerne den. programmet gør bare det at den lukker den service specielt til den icon du vil have fjernet.

du kan bare gennemgå dine service og dekativere den - jeg tror det tager dig ca en uge at finde den. derfor bruger man unlocker.
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2010 - 09:39 #8
du skal højreklikke på den gule linie der fremkommer foroven og gemme filen på pc og så køre setup.
det er nok det du syntes er meget farligrt men det er det ikke i det her tilfælde
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2010 - 21:06 #9
shit. det vàr virus - nu er hun død :~(
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2010 - 08:58 #10
"9

hvem hvad hvor meget ?????????????