Avatar billede Eivissa Nybegynder
05. januar 2010 - 22:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Vedr. ip-adresser

Hej,
Jeg har lige et par dumme spørgsmål ang. ip-adresser.
Jeg skal oprette nyt bredbånd (skal flytte) og jeg har 1 bærbar pc, 1 stationær pc, 1 xbox360 og 1 iPhone, som jeg gerne vil have trådløst på nettet. Kan det lade sig gøre med et almindeligt bredbåndabb. eller skal der flere ip-adresser til?
På forhånd tak
Avatar billede snowball Novice
05. januar 2010 - 22:14 #1
Hvis der følger en router med, så er det ikke noget problem.
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2010 - 22:16 #2
Hvis der ikke følger en router med, er det heller ikke et problem. Så køber du bare en.
Avatar billede -Roan- Nybegynder
05. januar 2010 - 22:18 #3
Nej det skulle ikke være noget problem. Det eneste du har brug for er et abonnement og en trådløs router.
Avatar billede Eivissa Nybegynder
05. januar 2010 - 22:27 #4
Ok. Jeg har i forvejen en trådløs router, så det burde være løst.
Har nogle af jer kendskab til opsætning af en Airport Extreme (apple) i samme netværk?
Avatar billede snowball Novice
05. januar 2010 - 23:20 #5
Nej, ikke mig i hvert fald :)