Avatar billede evildoctor Praktikant
01. januar 2010 - 15:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fjerne login skærm

Hej
Jeg vil rigtig gerne have fjernet login-skærmen fra min XP netbook da det sådan set kun er mig selv der bruger maskinen, og der er ikke kodeord på alligevel :)

Jeg har googlet mig til den vejledning hvor man skal i kontrolpanel/brugere/skift måden man logger på og fjerne flueben i "brug velkomstside" med det resultat at jeg slet ikke kan komme ind i computeren 8/
Med en opstart i fejlsikret tilstand ændrede jeg baglæns, og kan da nu komme ind igen!

MEN... man MÅ da kunne få det væk???
01. januar 2010 - 15:34 #1
... [kontrolpanel][Brugerkonti] - fjern den bruger er hedder noget i retning af .NET(EtEllerAndet) så der kun er DIN bruger...
Avatar billede evildoctor Praktikant
01. januar 2010 - 15:39 #2
Fandt faktisk en vejledning her på Exp der pegede til denne;
Officielle løsning;

http://support.microsoft.com/kb/315231

Yabadabadoooooo :)
01. januar 2010 - 15:48 #3
Der er også her - hvis man ikke vil 'pille' i RegBasen -> http://www.hcma.dk/tips41to50.htm#no48