Avatar billede Mads Nybegynder
27. december 2009 - 17:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Godt backup program

Jeg leder efter et godt (gerne gratis) backup-program, som kan tage backup når man sætter sin eksterne harddisk til.

Altså f.eks. har jeg mi bærbare computer med i skole, og når jeg kommer hjem, sætter jeg den eksterne hardisk til.
Det finder computeren ud af og kopierer de ændrede filer over på den eksterne harddisk.

Nogen der kender noget godt? :)
Avatar billede 220661 Ekspert
27. december 2009 - 18:05 #1
Bruger ikke selv sådan et, men er det sådan et du søger?
http://www.backupsoft.net/everydayautobackup.htm
Avatar billede Mads Nybegynder
27. december 2009 - 18:34 #2
Jeg ka bare ikke rigtig se noge steder hvor der står det med, at det kan tage backup når jeg tilkobler en ekstern?
Avatar billede spolten Nybegynder
27. december 2009 - 23:33 #3
Hej

Bruger selv det her http://www.goodsync.com/howitworks.html
Jeg bruger det godt nok til en FTP server men det virker også med usb drev

Tror to licenser koster ca 200 kr

Spolten
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
27. december 2009 - 23:52 #4
windows home server kan det