Avatar billede kongen72 Nybegynder
22. december 2009 - 16:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

logge ud problemer

Hej,

Når jeg logger ud af min konto, så kan jeg klikke tilbage i browseren og komme tilbage til min konto og være logget ind igen. Det er ikke særlig fedt..

Hvordan undgår jeg dette?

Tak på forhånd.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. december 2009 - 16:46 #1
Det er heller "ikke særlig fedt" du ikke får afsluttet dine spm. Du kan ikke forvente hjælp når du ikke følger op på dine spm.
Avatar billede kongen72 Nybegynder
22. december 2009 - 17:09 #2
Troede ikke det betød så meget for dig.. Det er jeg frygtelig ked af. host host.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. december 2009 - 17:24 #3
Det betyder ikke noget for mig med pointene. Det vigtigste for mig er at folk der opretter spm er interesserede hele vejen igennem til der er kommet en løsning. Finder man ikke løsningen må man selv lukke spm igen. Og din lidt hånene attityde hjælper jo ikke på det vel. Havde du sagt at du ville få styr på det havde jeg ikke skrevet dette indlæg.
Avatar billede pej-delphi Nybegynder
22. december 2009 - 17:47 #4
Hej.
Selv har jeg gjort det, at jeg bruger en session variabel til at fortælle om jeg er logget ind eller ud. Alt hvad der vises på sider som kræver man er logget ind, vendes først i forhold til denne session variabel. Hvis man ikke er logget ind føres man i stedet videre til login siden.
Det fungerer ihvertfald fint hos mig.
mvh
Poul-Erik
PE Programmering PC
Avatar billede madand Nybegynder
30. december 2009 - 10:53 #5
Jeg bruger FormsAuthentication og jeg har lavet min logout på denne måde:

    protected void LogOff_Click(object sender, EventArgs e)
    {
        Session.Abandon();
        FormsAuthentication.SignOut();
        Response.Redirect("Default.aspx");
    }