Avatar billede Kriska Nybegynder
20. december 2009 - 23:17 Der er 7 kommentarer

Philps 231E LCD skærm autofokus?

Hej alle. Lækkert forum.

Jeg har lige fået en ny lcd skærm til min nye computer. Skærmen er rigtig lækker men den er bare ikke udnyttet horisontalt og vertikalt? Der er to centimeter rundt om hele skærmen som ikke udnyttes. Når jeg trykker på "autofokus" på skærmens panel sker der heller ingen ting. Drivers skulle også være i orden. Er den mon defekt?

Kristian
Avatar billede Blandy Praktikant
21. december 2009 - 08:12 #1
Det er en mulighed at skærmen er defekt. Men hvad mærke er skærmen? Er det widescreen og hvor mange tommer?

På mange skærme er det en "auto" knap på panelet til at autoinstille skidtet. Det kan også være at det er dit graikkort der ikke understøtter wide evt.
Avatar billede Kriska Nybegynder
21. december 2009 - 09:19 #2
Det er en Philips skærm og 23". Grafikkortet er et NVIDIA GeForce GT220
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2009 - 10:16 #3
http://www.ciao.co.uk/Productinformation/Philips_231E1SB__7464889
er det denne her

er der ikke et sted hvor du kan bruge en funktion der hedder stretch eller noget lignende

jeg tror det er windows der driller

det må ligge et sted i konrolpanel under din skærm
ellers så glem det
Avatar billede Kriska Nybegynder
21. december 2009 - 12:14 #4
Ja det er den skærm. Jeg er næsten også sikker på at det er Windows. Jeg kører med Vista 64bit.
Jeg er ikke hjemme lige nu men tjekker lidt bedre under kontrolpanel når jeg er hjemme igen.
Tak.. jeg vender tilbage.
Avatar billede Kriska Nybegynder
21. december 2009 - 21:05 #5
Jeg kan stadig ikke rigtigt finde fejlen. Vista opdatere jøvnligt disse dage da det er en ny computer. Kan det skyldes at Vista ikke er opdateret helt endnu?
Avatar billede Kriska Nybegynder
21. december 2009 - 22:10 #6
Juhuuu! Det lykkedes mig. Det var alligevel en driver der ikke fungerede. Tak alle!
Avatar billede Slettet bruger
22. december 2009 - 07:31 #7
http://www.passmark.com/products/bit.htm

burn-in-tast 6.0

hvad med at stresse din pc lidt - man bruger det bl.a til hvis man har mistanke til at ens graffikkort eller andet ikke virker
det er en 30 dages prøve - så du kan bare slette den efter brug

m.v.h