Avatar billede nete Nybegynder
19. december 2009 - 17:02 Der er 36 kommentarer og
1 løsning

hjælp med usikkert websted

Hejsa derude
Jeg har i mange år haft en konto på realarcade hvor jeg har hentet spil.
For måneder siden fusionerede de med GameHouse og webadressen har ændret sig til www.gamehouse.com.
Jeg kan IKKE komme ind på den hjemmeside!
Jeg får melding om det er et usikkert websted og har været inde og slette den.
Jeg har manuelt godkendt adressen.
Lige meget hjælper det.
Har prøvet at deaktivere antivirus - samme resultat.
Min søn kan komme ind på sin pc, så det er ikke udbyderen der hat blokeret webstedet.
Jeg kører windows xp og min søn kører Vista.
På jobbet kan jeg også få adgang - der bruger jeg også Vista - men spiller jo ikke i arbejdstiden :-)
Jeg har her hjemme prøvet med IE 8 og Safari.

Hjælp mig, jeg er ved at blive godt knotten
Avatar billede 220661 Ekspert
19. december 2009 - 17:08 #1
Kører din søn og du de samme sikkerhedsprogrammer og browser?
Avatar billede 220661 Ekspert
19. december 2009 - 17:12 #2
Min søn havde også prob med at hente spil på et tidspunkt, og i den tid brugte han min computer, og overførte filerne over netværket. Mulig løsning midlertidigt.
Avatar billede nete Nybegynder
19. december 2009 - 17:17 #3
ja
Yousee sikkerhedspakke og internet explorer 8.0.600
Avatar billede nete Nybegynder
19. december 2009 - 17:18 #4
he he ja....men ikke holdbar i længden (desværre)
Avatar billede 220661 Ekspert
19. december 2009 - 17:23 #5
Prøv med FIrefox og se om du får problemer med den, Kender ikke noget til Yousee sikkerhedspakke. Kan selvfølgelig også være en indstilling i IE 8 der driller, så derfor prøv Firefox.
Download til den er her:
http://mozilladanmark.dk/produkter/firefox/
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. december 2009 - 17:28 #6
nete du burde følge op på dine gamle spørgsmål
Avatar billede vejmand Juniormester
19. december 2009 - 18:28 #7
Hvis du bruger IE, så prøv at tilføje siden her:

Funktioner -> Internetindstillinger -> Sikkerhed -> Websteder du har tillid til -> Websteder
Avatar billede nete Nybegynder
19. december 2009 - 19:53 #8
er prøvet....
www.gamehouse.com kan ikke oprettes. Får beskeden om at siden findes et andet sted..... Men hvor???
http://www.gamehouse.com er tilføjet sider jeg har tillid til
Avatar billede nete Nybegynder
19. december 2009 - 19:54 #9
har lige kigget på dem, hvad mener du?
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. december 2009 - 19:58 #10
nete - feedbck er nødvendig for at denne kan fungere.
Det er der den halter fra din side :)
Avatar billede nete Nybegynder
19. december 2009 - 20:02 #11
ejjj forstår altså ikke helt hvad du mener.
gider du prøve at uddybe - jeg syntes da jeg giver feedback til det jeg tidl. har spurgt om, men ok. Åben´bart ikke nok.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. december 2009 - 20:03 #12
Har du prøvet firefox? Se #5
Alternativt: Gå ind på en side der hedder "hide my ass", og indtast link her.
Avatar billede nete Nybegynder
19. december 2009 - 20:04 #13
til 220661

Har nu prøvet at installere firefox. den vil heller ikke. Henviste til firewallen som jeg har rodet lidt med.
Det hjalp heller ikke????
Avatar billede nete Nybegynder
19. december 2009 - 20:10 #14
halløjsa - hide my ass virker.
Hvorfor?
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. december 2009 - 20:10 #15
Har du prøvet at lave en systemgendannelse?
Avatar billede nete Nybegynder
19. december 2009 - 20:12 #16
jow jow
siden ja, men kan ikke logge ind......
er nu grædende, lige vidt. Jeg har nemlig brug for adgang til mine spil.
Avatar billede nete Nybegynder
19. december 2009 - 20:13 #17
til john_stigers
Jep.oss´det.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. december 2009 - 20:21 #18
Kan have noget med din internetudbyder at gøre. Det var det samme da der blev lukket for en portal man kunne downloade fra. Med Hide my ass fik man adgang. John og Vejrmand har i nogle bud ??

Mvh John_P
Avatar billede 220661 Ekspert
19. december 2009 - 20:26 #19
Hvilken firewall bruger du??? Nogle firewalls har også mulighed for at banne en side.
Avatar billede nete Nybegynder
19. december 2009 - 21:33 #20
firewall fra yousee og så tænker jeg ikke det er udbyderen, da min søn uden problemer kan gå på siden. Han er jo på nettet gennem samme udbyder som jeg er - Yousee.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. december 2009 - 21:33 #21
Er tråden gået "død" eller hvad sker det???
Avatar billede 220661 Ekspert
19. december 2009 - 21:41 #22
Hvis sikkerhedspakken er noget software i begge har installeret på jeres maskiner, kan der jo godt være forskelligheder i hvordan de er indstillet. Har du mulighed for at deaktivere firewallen på din maskine (midlertidigt) for at se om du så kan gå på? Hvis du kan kan du prøve at aktivere Windows firewall.
Avatar billede vejmand Juniormester
20. december 2009 - 08:06 #23
Jeg forstår ikke denne kommentar:

er prøvet....
www.gamehouse.com kan ikke oprettes. Får beskeden om at siden findes et andet sted..... Men hvor???
http://www.gamehouse.com er tilføjet sider jeg har tillid til

Kan du uddybe det lidt?
Avatar billede vejmand Juniormester
20. december 2009 - 08:24 #24
Har du kigget efter, at siden ikke står i denne zone:

Funktioner -> Internetindstillinger -> Sikkerhed -> Usikre websteder
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. december 2009 - 08:30 #25
DNS
Avatar billede 220661 Ekspert
20. december 2009 - 11:02 #26
Når du søger på nettet andre steder, bliver du så ledt hen på andre sider end det du vil? Prøv at gå i netværksforbindelse- højreklik-egenskaber-internet protokol-egenskaber.
Er den sat til at hente IP og dns automatisk?
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. december 2009 - 11:21 #27
jeg har 3 forslag
1.installer et extra antivirus progra dette fra microsoft ber godt og kan køre paralelt!
http://www.microsoft.com/security/products/mse.aspx
2. Slå antivirus fra i det du har imens dun er der hvor dine spil er!
3.Ændre din dns til det jeg skrev i #25
Hjælp kan fås!
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. december 2009 - 12:30 #28
Man kører simpelthen ikke med 2 x antivirus + at slå antivirus fra er ikke en løsning (Hvad nu hvis man glemmer at slå det til igen???)
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. december 2009 - 12:43 #29
J.S det er kun det fra TDC der skal slås fra!
Avatar billede nete Nybegynder
21. december 2009 - 14:48 #30
Nu har jeg formateret hele skidtet og er startet på en frisk.
Det betyder at jeg godt kan komme ind på webstedet ;-)

Jeg vil gerne takke for - og uddele points - som tak for indsatsen, men hvordan får jeg lige smidt points i nakken af dem der skal have dem?
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. december 2009 - 15:00 #31
Vved at du beder de du vil give point at sende et svar som han så gør ved at markere i svar i stedet for kommentar så kan du aceptere!
Avatar billede 220661 Ekspert
21. december 2009 - 15:21 #32
Hej Nete og tak for din interne besked. Jeg lægger svar her.
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. december 2009 - 15:27 #33
Der var fiere der ftk besked!
Avatar billede 220661 Ekspert
22. december 2009 - 10:02 #34
Hej Nete, der må være flere der skal sende svar. Du behøver ikke gøre det internt. Bare skriv her.
Avatar billede vejmand Juniormester
23. december 2009 - 10:31 #35
Hej nete.

Jeg kan se du ikke er meget for at lukke dine gamle spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/nete

Hvad skyldes det?
Avatar billede Poko1 Ekspert
23. december 2009 - 13:29 #36
Jeg syntes du skal gi dem til point jægerne!
Avatar billede Poko1 Ekspert
24. december 2009 - 15:15 #37