Avatar billede uggsrock Nybegynder
13. december 2009 - 06:19 Der er 3 kommentarer

Min webbrowser åbner nye vinduer i IE?

Hejsa

Jeg har lavet en "tabbed" webbrowser. dvs. med "TabControl"

Når jeg trykker på et link der åbner et nyt vindue, åbner den et nyt vindue i Internet Explorer..

Nogen der ved hvad jeg kan gøre for at den åbner et nyt vindue i min egen browser?

Har prøvet e.cancel = true men det dur ikk i en tabbed webbrowser :(
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. december 2009 - 17:22 #1
Prøv at gå ind i funktioner internetinstillinger skift hvordant siderne vises på faner se om der mangler flueben åben på samme fane!
Avatar billede uggsrock Nybegynder
13. december 2009 - 18:46 #2
Det hjælper ikk :S

Man skal på en eller anden måde blockere IE fra at åbne fra min browser.. aner bare ikke hvordan :(

Andre forslag?
Giver gerne ekstra point hvis man kan
Avatar billede uggsrock Nybegynder
14. december 2009 - 17:04 #3
Er der ikke andre forslag?

Vil gerne give ekstra points til den som har svaret, hvis man kan