Avatar billede Tocho Nybegynder
12. december 2009 - 23:52 Der er 2 kommentarer

Hjælp til lyde og stemme

Hejsa folkens.

Jeg har et problem med min computer nærmere indstillingerne.

jeg har det problem, at når jeg fx spiller et computerspil, høre musik (noget med lyd) og derefter ringer til en, via skype fx.
så bliver lyden i fx spillet formindsket.

Det er lige pludselig opstået, efter jeg havde reboot'tet min computer, til windows 7 fra xp

Jeg ved ikke om det er mine indstillingerne på min computer der er galt med eller skype.
Eller om det er i det program som hedder realtek hd audio-konfiuration der er galt med.
(Programmet popper op når jeg sættet headsæt til)
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. december 2009 - 01:42 #1
Prøv at fjerne fluebenene under lydindstillinger i Skype
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. december 2009 - 08:33 #2
Hjalp det?