Avatar billede sandrasmurf Nybegynder
11. december 2009 - 15:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Synkronisering af private aftaler

Hej eksperter

Har fået Nokia E72 som arbejdsmobil.

Jeg har synkroniseret telefonen med min kalender på arbejde. Denne kalender indeholder også private aftaler, der er oprettet gennem Outlook ved at trykke på "privat" ikonet.

Disse private aftaler kan jeg ikke se på telefonen efter synkronisering og det er jeg træt af.

Lidt efterforsken i Nokia PC Suite leder mig til Synkronisering -> "vis seneste rapport"-ikon.

Under denne liste ligger der 40 kalender aftaler i et tree view under "tilsvarende elementer". Overskriften til siden er følgende:

"Tilsvarende elementer
Følgende elementer blev fundet i begge databaser og sammenstillet af synkroniseringsprogrammet:"

Denne liste indeholder også mine private aftaler og ud fra overskriften lyder det jo som om aftalerne allerede lå på telefonen.

Men hvorfor dulan kan jeg så ikke se dem?
Avatar billede sandrasmurf Nybegynder
28. december 2009 - 03:06 #1
Det er lukketid. Ingen løsning er fundet.