Avatar billede tand Seniormester
10. december 2009 - 13:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tilslutning af Switch

Jeg har TDC internet med 20 MB.
SMC baricade router med 4 porte.
Da jeg gerne vil tilslutte flere PC har jeg købt D-LINK 8 ports Gigabit Desktop Switch.
Men når jeg tilslutter flere kabler til bliver signalet ustabilt,
nogle gange på,  andre gange ikke.
Hvis jeg kun kører med de 4 porte fra routeren er der ingen problemer. ??
Avatar billede conz Juniormester
10. december 2009 - 14:51 #1
Prøv at kigge efter nogen firmware opdateringer til D-Link switchen, kan være der er nogle problemer der?

Men hvad mener du ellers med ustabilt?
Avatar billede tand Seniormester
10. december 2009 - 16:04 #2
skiftevis på og ikke på.
Avatar billede tand Seniormester
10. december 2009 - 16:41 #3
Sådan en Switch kan vist ikke opdateres, man sætter strøm til og kabler i så skulle den virke, jeg tror snarere det er min router der ikke fungerer optimalt. ?
Avatar billede tand Seniormester
10. december 2009 - 16:54 #4
Jeg tror jeg vil slutte her, og oprette et spørgsmål om køb af Router.