Avatar billede tand Seniormester
08. december 2009 - 09:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skift internetudbyder.?

Jeg kører på TDC internet, men har på det seneste haft megen ustabilitet, De har så rettet det (udefra) men efter et par uger kommer det igen.
Nu er mit spørgsmål, hvis jeg skifter til anden udbyder, bliver det så et andet net der sendes fra,
Avatar billede Blandy Praktikant
08. december 2009 - 09:31 #1
Det kommer an på hvor i landet du bor, og hvilken internetudbyder du agter at skifte til. Jeg er ret sikker på at TDC står for en kæmpe del af nettet her i landet.
Avatar billede tand Seniormester
08. december 2009 - 09:36 #2
Ja jeg bor i København,
jeg har ikke besluttet mig for hvilken en udbyder jeg skal tage, da mit spøgsmål afhænger af svarene.
Avatar billede j3ppah Novice
08. december 2009 - 10:16 #3
Hvad mener du med om det bliver et andet net der sendes fra??? Altså, ja du får nok fat i en anden edge router, men i bund og grund hænger alle netværk jo sammen. isp'erne router jo trafik på tværs af hinanden... men hvis du tænker på om din adgang til "internettet" vil komme til at kunne undgå tdc's routere, så vil jeg sige ja...

Ud over dette vil jeg dog sige at jeg selv mener at tdc er den mest stabile isp i danmark.
Avatar billede tand Seniormester
08. december 2009 - 10:19 #4
ok j3ppah
send et svar
Avatar billede j3ppah Novice
08. december 2009 - 10:21 #5
Håber det var det du mente :) ellers er du velkommen til at spørge igen :)
Avatar billede tand Seniormester
08. december 2009 - 14:51 #6
, svaret var ok.
Der er nok kun den mulighed hvis man vil undgå kabel.
Clearwire. problemet er bare at de kun har op til 4mb.