Avatar billede aero Nybegynder
07. december 2009 - 22:35 Der er 1 løsning

standart web.config side sikkerhed.

Hej

Er lige ved at genopfriske lidt arbejde.
Hvis man har en web.config side, hvad skal man så have med for at være sikker på den køre stabilt og er sikret så godt som muligt, mod evt. hacking!? snakker vi evt. om at jeg skal have en anden type side med også !?

web.config
<?xml version="1.0"?>
<configuration>
    <appSettings/>
    <connectionStrings>
    <add name="ConnectionStringDogs" connectionString="Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0;Data Source=|DataDirectory|\kennelenggaardDSNbase.mdb;Persist Security Info=True"/>
    <!--<add name="ConnectionStringDogs" connectionString="Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0;Data Source=d:\web\localuser\xxxxxx.dk\database\xxxxxxDSNbase.mdb"/>-->
  </connectionStrings>
    <system.web>

        <compilation debug="true" strict="false" explicit="true">
            <assemblies>
                <add assembly="System.Design, Version=2.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=B03F5F7F11D50A3A"/>
                <add assembly="System.Windows.Forms, Version=2.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=B77A5C561934E089"/>
            </assemblies>
        </compilation>
        <pages>
            <namespaces>
                <clear/>
                <add namespace="System"/>
                <add namespace="System.Collections"/>
                <add namespace="System.Collections.Specialized"/>
                <add namespace="System.Configuration"/>
                <add namespace="System.Text"/>
                <add namespace="System.Text.RegularExpressions"/>
                <add namespace="System.Web"/>
                <add namespace="System.Web.Caching"/>
                <add namespace="System.Web.SessionState"/>
                <add namespace="System.Web.Security"/>
                <add namespace="System.Web.Profile"/>
                <add namespace="System.Web.UI"/>
                <add namespace="System.Web.UI.WebControls"/>
                <add namespace="System.Web.UI.WebControls.WebParts"/>
                <add namespace="System.Web.UI.HtmlControls"/>
                <add namespace="System.Globalization"/>
                <add namespace="System.Data.OleDb"/>
        <add namespace="System.Data"/>
        <add namespace="System.Data.SqlClient"/>
            </namespaces>
        </pages>

    <authentication mode="Windows"/>
    <customErrors mode="Off"/>
    <xhtmlConformance mode="Strict" />

    <!--
        <customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="GenericErrorPage.htm">
            <error statusCode="403" redirect="NoAccess.htm" />
            <error statusCode="404" redirect="FileNotFound.htm" />
        </customErrors>
        -->
    </system.web>
</configuration>
Avatar billede aero Nybegynder
20. april 2012 - 14:30 #1
lukket