Avatar billede karlsen79 Nybegynder
06. december 2009 - 23:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

port forwarding

hjælp kan ikke åbne porte til vuze har prøvet simple port forwarding og andre guides på nettet så nu prøver jeg her... det har virket før
Avatar billede lense Nybegynder
07. december 2009 - 00:14 #1
nu skal du høre.

Grunden til det ikke virker vil jeg væde med er fordi:

du ikke har den samme ip som dengang du forwared. hvis du åbner port 8000 fx. og bruger den i vuze, så tjek din ip adresse og se om det er den samme som du har inde i routerens interface.

Du skal opsætte static ip :) evt google det hvis du ikke ved hvordan.
Avatar billede karlsen79 Nybegynder
07. december 2009 - 00:45 #2
jeg skal nok ha step by step hjælp... for ved slet ikke hvad jeg skal eller har gjordt eller hvordan man gør
Avatar billede Blandy Praktikant
07. december 2009 - 08:23 #3
Hvis du ahr dynamisk IP, kan den ha ændret sige siden du først gang portforwardede. Tjek din IP om det stadig er den samme evt.
Avatar billede karlsen79 Nybegynder
07. december 2009 - 13:47 #4
mange tak men jeg ved ikke hvordan jeg gør har aldrig prøvet det her før skal har hjæp setp by step + skåret up i pap
Avatar billede karlsen79 Nybegynder
03. februar 2010 - 14:36 #5
er gjordt