Avatar billede edslev Nybegynder
06. december 2009 - 17:33 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Ny email?

Jeg har en kammerat der har haft internet i ½ år uden at jeg har kunnet komme i kontakt med ham, derfor vil jeg gerne vide om der er nogen der vil hjælpe mig med at sætte et Email program op på hans computer?
MVH Ole Edslev
Avatar billede vejmand Juniormester
06. december 2009 - 17:35 #1
Hvorfor opretter du spørgsmålet igen???
Dobbetspørgsmål er ikke tilladt ifølge Ekspertens regler.
Du skal derfor selv lukke dette spørgsmål igen, og så i stedet komme med feedback i det andet spørgsmål.
Avatar billede edslev Nybegynder
06. december 2009 - 19:33 #2
Jeg vil hermed lukke dette spørgsmål.
MVH Ole Edslev
Avatar billede edslev Nybegynder
06. december 2009 - 19:33 #3
Jeg vil hermed lukke dette spørgsmål.
MVH Ole Edslev
Avatar billede vejmand Juniormester
06. december 2009 - 19:45 #4
For at lukke spørgsmålet, skal du først sende et "Svar" i stedet for en "Kommentar".
Du sender et "svar" ved at flytte den lille prik oven over boksen, du skriver i.

Du lukker spørgsmålet ved at sætte flueben i "Accepter dette svar" ud for svaret, og klikke på "Accepter svar og afgiv point" nederst.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. december 2009 - 19:48 #5
edslev> http://www.eksperten.dk/spm/875518#reply_7500909

Det er nok en god ide at svare ...
Avatar billede edslev Nybegynder
06. december 2009 - 21:24 #6
Jeg vil hermed lukke dette spørgsmål
Avatar billede edslev Nybegynder
06. december 2009 - 21:25 #7
jeg lukker
Avatar billede edslev Nybegynder
06. december 2009 - 21:28 #8
Der er ikke nogen flueben
kun overvåg dette tråd
Avatar billede edslev Nybegynder
06. december 2009 - 21:30 #9
Men jeg er glsd for svarene, de hjalp.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. december 2009 - 22:26 #10
edslev...

1. man ignorerer ikke brugere herinde.
2. man reagerer når nogen spørger

I http://www.eksperten.dk/spm/875518 spørger vejmand om noget som du helt tydeligt ignorerer, da du jo skriver herinde EFTER han har skrevet.
Og nej - undskyldninger med at det har du ikke set duer ikke, for du har fået mail om indlæg samt besked fra mig om at der manglede feedback på hvorfor du selv tager point.