Avatar billede nrhegern Nybegynder
05. december 2009 - 02:06 Der er 1 kommentar

Samsung Syncmaster 2233rz problem.

Godaften derude :-)

Ja, som overskriften lyder har jeg et problem med min 2233rz.
Under skærmens menu under image-size kan man vælge mellem "auto/wide" - Står den Til Auto skulle den meget gerne lave Aspect Ratio om til 4:3 i fx Counter-Strike og Står den på wide fylder de hele skærmen.. Jeg har så sat Auto på sådan der gerne skulle komme nogle Sorte kanter ude i siderne af skærmen, men det lader den til at være ligeglad med, og køre faktisk i widescreen selvom jeg har sat Auto på.. Så fik jeg så af vide at jeg kunne løse problemet ved at gå ind under Scaling menuen i Nvidia kontrolpanelet, men det fane blad har jeg ikke, da nvidia af en eller anden mærkelig grund siger at min skærm er et "HDTV"
Er der nogen der har en løsning på dette problem sådan jeg kan få de sorte kanter frem i siderne vil jeg MEGET gerne høre fra jer.

mvh nrhegern

Specs -

Asus GF EN8800GT 512mb
Asus p5k
Intel E6600
4x5122mb 900mhz
Samsung Syncmaster 2233rz
Avatar billede teknik Juniormester
05. december 2009 - 03:11 #1
...hmmmm
Med lidt skyden i tågen - uden rammegaranti - så er buddet:

Når du tilbydes mulighederne for et HDTV, så er det antagelig fordi du har en HDTV udgang sat som "Primær skærm".

Så du skal have din PC skærm sat som primær skærm.
nogle gange kan det kun lade sig gøre at "bytte" vis man aktiverer begge skærme med valget
"udvid skrivebordet over til denne skærm"

Dette burde med lidt ihærdighed kunne gøres under
-kontrolpanel, -skærm, -personlige indstillinger,
-skærmindstillinger

...Kan ikke lige eftergøre dit problem, så eksakte instrukser er vanskelige at give, men det kunne være det her spor du leder efter.

mvh :-)
Teknik