Avatar billede Slettet bruger
29. november 2009 - 15:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Virus program

Mit Norton udløber 1 mdr. Overvejer om jeg skal forlænge dette abonnement eller finde noget andet virus program.

Støder på dette:

http://www.microsoft.com/security_essentials/support.aspx?mkt=en-us

Er der nogen af Jer som kender til dette,,,,, er det godt eller dårligt ?
Avatar billede michael_stim Ekspert
29. november 2009 - 15:33 #1
Jeg ville nok anbefale et ANTIvirusprogram ;o)

Men ja, mse er aldeles udemærket. Skiftede fra Avast, hvilket også er et super alternativ, til mse. Bruger ikke så mange resurser på PC'en.
Avatar billede mfp18 Nybegynder
29. november 2009 - 15:36 #2
Jeg syntes du skal holde fast i norton det er et af de bedste virus programmer der findes med hensyn til dit link og andre gratis programmer du får hvad du betaler for mit råd til dig er du skal købe et program der har alt i sig osse firewall det behøves ikke og være norton men den sidste nye fra norton er rigtig god og let fylder ikke meget og sløver ikke din computer
Avatar billede zagger Juniormester
29. november 2009 - 15:45 #4
Jeg vil anbefale Avast. Personlig mener jeg at Norton er en virus i sig selv. Den bruger alt for mange resurser og vil bestemme alt for meget. Men det er jo smag og behag.
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2009 - 16:02 #5
Der er åbenbart delte meninger om dette emne,,,, Jeg har altid kørt med  Norton ,,,,javel jeg kan da godt mærke de sløver lidt men så er det da hvis hellere ikke værre.....

Tak for linket karise, hvis det bliver aktuelt....

Hvilke af udgave af norton køre bedst 360 eller den jeg køre med nu nemlig Norton internet security, jeg tænker  her på hvad der belaster mindst... ?
Avatar billede f-arn Guru
29. november 2009 - 18:19 #6
Nu kører jeg Norton Internet security 2010 på en P4 1GB mem og det sløver ikke væsentligt