Avatar billede Lars_Schutt Nybegynder
27. november 2009 - 12:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Photoshop CS3 Billedbehandling problem.

Hej E.
Jeg kører med Photoshop CS3 og alt er fint bortset fra når jeg sætter noget tekst ind på et billede og gemmer det i .PNG formart.
Billedet kommer i .PNG formart men teksten på billedet kommer i gif format..
Jeg håber at der er nogle som kan hjælpe mig
Avatar billede passiflora Juniormester
27. november 2009 - 21:51 #1
... men teksten på billedet kommer i gif format ... betyder det at du får teksten som gif billed og skal have sat den ind på png'et ... eller ...?
Avatar billede Lars_Schutt Nybegynder
28. november 2009 - 17:10 #2
Hej drenge.
Jeg lukker og slukker herfra, da jeg selv fandt mig frem til en løsning.
Jeg håber ikke, at der er nogle som bliver utilfredse over denne beslutning.
Avatar billede hmanback Nybegynder
30. november 2009 - 16:16 #3
Det er god stil at oplyse om hvordan problemet blev løst?
Der kunne være andre der kunne få glæde af det.

Og nej der ingen der bliver utilfredse over at du selv tager dine point tilbage når du selv kommer med løsningen.
Avatar billede Lars_Schutt Nybegynder
01. december 2009 - 15:31 #4
Hmanback? Det er simpelthen mig som var en forfærdelig dum kvajpande.
Jeg havde lavet et billede i Photoshop CS3, som jeg så skulle bruge som Steam profilbillede.
Men når man ligger et billede ind på Steam (Profilbillede) bliver det til gif format, men det var åbenbart kun teksten som blev det dennegang.