Avatar billede qvintus Nybegynder
27. november 2009 - 08:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Windows 7 & Wireless problem

Hej
Jeg har et lille problem med mit internet efter, jeg installerede windows 7 på min Medion bærbar.
Problemet:
Når jeg vil gå på internettet bliver jeg nød til, at først gå ind og slå wireless fra. Herefter skal jeg klikke på den knap på mit tastetur til wireless. Til sidst ska jeg sætte wireless til manuelt igen.

Løsning:
Tror det kan løses ved, at man fixer noget refresh til wireless.
Hvilket jeg tror er problemet.

Normalt:
Normalt plejer jeg jo bare at skulle klikke op den knap, jeg har på tasteturet, også virker det.

Nogen der ved hvordan jeg fixer det her?
Avatar billede eyvind Seniormester
27. november 2009 - 10:18 #1
1. Har du synlig SSID
2. Har du MAC filter på
3. Har du krypterings nøgle slået til

Evt. kan du lige slå kryptering fra - koble op med trådløs, og slå kryptering til igen.
Avatar billede claes57 Ekspert
27. november 2009 - 10:41 #2
Er det altid (dvs også efter hel nedlukning) eller kun ved start fra dvale?
Jeg gætter umiddelbart på en lille fejl mht dvale-opvågning i win7.
Avatar billede qvintus Nybegynder
27. november 2009 - 11:55 #3
Øhm forklar lige hvordan jeg gør noget af det.. ellers googler jeg det lige.

Det er altid, efter restart osv..
Avatar billede qvintus Nybegynder
27. november 2009 - 12:09 #4
Jeg har synlig SSID tror jeg nok ^^
Har da slået det til.
Ved ikke hvor det MAC filter er
og Kryptering af nøgle hvor?
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2009 - 17:14 #5
Tjek producentens hjemmeside for driver-opdateringer til dit trådløse netkort.
Avatar billede qvintus Nybegynder
03. februar 2010 - 12:24 #6
Det er intet der virker
Avatar billede qvintus Nybegynder
04. februar 2010 - 14:59 #7
Jeg har nu fået det til at virke, ved at bruge "DriverMax", dette søgte efter hvad jeg skulle bruge, og bingo der var min driver. Medion havde ikke selv den driver jeg skulle bruge. *suk*