Avatar billede Niclas Praktikant
24. november 2009 - 19:26 Der er 1 løsning

Hjælp til køb af ny stationær.

Dav eksperter!

Jeg har brug for en ny stationær, herunder er lige lidt info om hvad den skal buges til / budget osv.

Budget: 7.000 DKK  (MAKS)

Hvad skal den bruges til?
Den skal bruges primært til spil som San andreas, CoD, L4D og CSS.
Og så skolearbejde.

Der behøver ikke følge OS med, men hvis der gør skal det være Win7 Prof (64 bit) eller Ultimate (64 bit), ikke noget Home fis :)

Jeg har selv haft kig på nogle af www.mm-vision.dk 's computere, men er dog i tvivl om hvilken processer det skal være bl.a.

Jeg håber i kan hjælpe mig!
På forhånd tak.

Venlig hilsen

Niclas

Ps. Kommer i med noget fornuftigt jeg kan bruge... Så smider jeg da gerne en masse af de points jeg åbenbart har at give af efter jer :)
Avatar billede Niclas Praktikant
25. november 2009 - 13:13 #1
Ups fandt så ud af at det var det forkerte forum..Smider den over i pc i stedet.

Sorry!