Avatar billede sasso Novice
15. november 2009 - 08:55 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Irriterende at kunne markere tekst med piltetasterne

For ikke så længe siden spurgte Firefox mig, om jeg kunne tænke mig at få en cursor på websiderne, så jeg blandt andet skal kunne markere tekst med piletasterne.

Uha, det fortrød jeg. Når man som jeg altid scroller med piletasterne, mister man fuldstændig kontrol over skærmen og kan ikke bare lige skifte retning i scrollingen.

Eller med andre ord: Det irriterer mig ad Horsens til, men jeg kan ikke finde ud af, hvordan jeg retter op på situationen og kommer tilbage til standardindstillingen. Så nu kører jeg kun IE.

Er der nogen, der kan hjælpe mig, så jeg  kan få  Firefox tilbage?

Bedste hilsner
Steen
Avatar billede klaudi Ekspert
15. november 2009 - 09:57 #1
I Funktioner>Tilføjelser, der må du kunne finde og afinstallerer den tilføjelse
Avatar billede sasso Novice
15. november 2009 - 10:28 #2
Tak for buddet. Den har  jeg forsøgt mig med, men det var nu ikke det rigtige svar.

I stedet sal man bare gå ind på Funktioner > Indstillinger > Generelt og fjerne afkrydsningen i 'Brug altid markør og tastatur til at navigere på sider'.
Avatar billede sasso Novice
15. november 2009 - 10:29 #3
Smider du lige et svar, så deler vi...
Avatar billede klaudi Ekspert
15. november 2009 - 12:19 #4
Jamen så lærte jeg noget nyt i dag, takker :-)