Avatar billede hotpop Novice
14. juli 2001 - 20:42 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Ny kategori til nyt styresystem

Da der nok er en del herinde der efterhånden har WinXP installeret, var det så ikke en ide´ at oprette en katogori der hed Win.XP?
Avatar billede hotpop Novice
14. juli 2001 - 20:43 #1
Ved godt det stadig er beta versioner folk kører med, men så kan folk også udveksle erfaringer INDEN den endelige udgave er på gaden...
Avatar billede prodic Mester
14. juli 2001 - 20:44 #2
hmm er XP blevet frigivet endnu? Ud over lige til de normale testpersoner.
Avatar billede parazite Nybegynder
14. juli 2001 - 20:44 #3
Admins arbejder på en ny menustruktur, før den er færdig kommer der ikke nye kategorier. :)
Avatar billede kapla Nybegynder
14. juli 2001 - 20:45 #4
God ide ;-) Såvidt jeg husker fik vi også en W2K kategori før det blev udgivet ;)
Avatar billede prodic Mester
14. juli 2001 - 20:45 #5
Hvis folk har fremskaffet den lovligt, så får de vel hjælp fra MS selv - har de fremskaffet den af anden vej, tjaa så er der vel ikke meget hjælp at hente når man kigger på reglerne.
Avatar billede hotpop Novice
14. juli 2001 - 20:47 #6
prodic> ved godt at men ikke taler om det... Men tror at ca. 50 % af dem der har WinXP, har erhvervet den \"på anden vis\"... Enig?
Avatar billede hotpop Novice
14. juli 2001 - 20:48 #7
prodic> gælder dette så også de andre kategorier??? Hvad f..... skal vi så med eksperten.dk? Undskyld, men kan overhovedet ikke følge din tankegang :)
Avatar billede prodic Mester
14. juli 2001 - 20:52 #8
Hotpop->Det er skam også helt iorden, at du ikke kan det. :-)
Jeg kan personligt bare ikke se hvorfor Eksperten.dk direkte skal opfordre/hjælpe folk med deres problemer med et styresystem som de har anskaffet af uransagelige veje hvis man læser brugerreglerne for Eksperten.dk
Og håber da ikke er så sur som du lyder i dit sidste indlæg.
Avatar billede zycho Nybegynder
14. juli 2001 - 20:55 #9
parazite > Hvornår kommer den nye menustruktur ? Ved du det ?
Avatar billede hotpop Novice
14. juli 2001 - 20:56 #10
Nej da jeg er ikke sur :)
Men hvad så med dem som har fået/skaffet sig betaen på lovlig vis? Skal de ikke have mulighed for at udveksle erfaringer?
Kan godt se nu at min kommentar 20:47 kan misforstås... Jeg syntes ikke at folk som har en illegal version af WinXP skal have hjælp, men faktum er at det kan vi som brugere ikke afgøre når vi svarer på indlæg, desværre.
Avatar billede kapla Nybegynder
14. juli 2001 - 20:58 #11
zycho>> Nobody Knows, Only God ;-)
Avatar billede prodic Mester
14. juli 2001 - 21:01 #12
HotPop->Jo de skal da klart have mulighed for at få hjælp, dog er jeg ret overbevist om at de kan få alt den hjælp de har brug for fra det firma som har bedt dem teste systemet.
Og nej det kan vi ikke afgøre, dog kan vi have vores tvivl når de \"rigtige\" brugere kunne have fået al den hjælp de ville fra producenten selv.
Kan du se mit synspunkt nu? eller i det mindste følge det lidt hen af vejen.

En Win.XP kategori ville ikke genere mig gevaldigt, dog kan jeg ikke se hvordan Admins ville kunne retfærdiggøre deres egne regler med et endnu ikke udgivet system.
Når det engang kommer i handelen, så skal det da helt klart med på listen.
Avatar billede hotpop Novice
14. juli 2001 - 21:03 #13
prodic> jo kan sagtens følge dig nu. Og er fuldstændig enig *s*
Avatar billede prodic Mester
14. juli 2001 - 21:08 #14
HotPop->Det var dejligt. Og som sagt ville det ikke genere mig hvis den kom - den kategori.
Kan bare ikke lige se Admins retfærdiggøre den med de regler de nu engang har valgt at anvende.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
30. juli 2001 - 21:07 #15
Vi må tage det ved en samlet kategori opdatering, da den er \"tvivlsom\" iht. reglerne p.t.
Avatar billede hotpop Novice
30. juli 2001 - 21:08 #16
andreas_admin> ok. Tak for svaret :)