Avatar billede hugopedersen Nybegynder
04. november 2009 - 11:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Liste med SMTP servere

Er der nogen der ligger inde med en liste over hvilke SMTP servere de forskellige udbydere har?

Jeg er ved at lave et program der skal bruges mange forskellige steder og med mange forskellige udbydere. Så jeg vil lave så brugeren bare skal vælge hvilken udbyder han er koblet op via når han skal sende mails fra programmet (Delphi program med Indy komponenter)
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
04. november 2009 - 12:39 #3
Det var en fin liste - smid et svar og få dine point.
Avatar billede michael_stim Ekspert
04. november 2009 - 13:26 #4
Ellers tak, tag dem selv. Samler ikke ;o)
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
06. november 2009 - 09:40 #5
OK - det betemmer du