Avatar billede clauska Juniormester
28. oktober 2009 - 12:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Cisco VPN klient

Jeg har en bærbar, hvor cisco VPN klient er installeret.
Der er oprettet en ny bruger på maskinen og den gamle bruger, hvor klienter oprindeligt blev installeret er nu slettet.

Mit problem er at klienten vil kun logge på VPN med den gamle brugers user/pass og ingen andres.

Nogen gode forslag.

OS=XP sp2
klient = ver.4.x
Avatar billede lasbas Nybegynder
28. oktober 2009 - 13:58 #1
Lyder som at der mangler et certifikat til den nye bruger på maskinen
Avatar billede lasbas Nybegynder
28. oktober 2009 - 13:58 #2
Bliver han promtet for password ?
Avatar billede clauska Juniormester
28. oktober 2009 - 14:13 #3
Der er lavet et gruppe certifikat, så alle bruger det samme.

Hvis jeg indtaster mit eget, eller andres user/pass blinker den engang og pass feltet bliver blankt. Som hvis man havde tastet forkert.
Avatar billede lasbas Nybegynder
28. oktober 2009 - 14:40 #4
Åben Klienten

tryk --> Modify

nede i "certificate Authentication"

Skal man vælge at pege på Maskincertifikatet ( ikke personen )

det hedder typisk noget med 0- først
Avatar billede clauska Juniormester
28. oktober 2009 - 15:08 #5
Det vil jeg prøv ved først kommen lejlighed.
Avatar billede clauska Juniormester
12. november 2009 - 08:25 #6
Jeg har nu prøvet alt, men intet hjalp, så maskinen blev formateret og geninstalleret.