Avatar billede prefalch Praktikant
26. oktober 2009 - 20:17 Der er 1 løsning

Fjerne mysql 5.1

Hejsa
Jeg forsøger at installere Mysql 5.1 på en windows 7. Dvs. jeg jar prøvet et par gange. Første gang kørte instt. hele vejen igennem, men jeg kunne ikke starte den, så jeg afinstallerede og nu hvergang jeg forsøger kommer jeg til det den sidste boks hvor jeg skal trykke execute, så kommer der grønne flueben i de to første punkter men når den so kommer til start service så løser inst. (har hvergang været i regedit og fjerne alt der henviser til mysql)
Hvordan kan man afinstallere komplet så der overhovedet ikke ligger noget gammelt
Avatar billede prefalch Praktikant
28. oktober 2009 - 11:59 #1
Nå men geninstallerer windows og starter forfra