Avatar billede hyrpel Nybegynder
14. oktober 2009 - 08:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

word 2007 viser ikke alle mine sider

Hej

Jeg har et dokument på 107 sider, jeg har lavet det både i word 2007 windåse og på mac (begge microsoft word)

Det har aldrig været et problem før men idag hvor jeg skal åbne dokumentet på windåse så kan jeg kun se 31 sider ud af de 107 sider. Den tæller godt nok alle ordene (21146) men den viser kun til side 31, hvis jeg så skifter til klade layout så kommer alt teksten men det skal den jo også gøre i printlayout så det er side opdelt.

På min Mac gør den det ikke der er alle 107 sider i printlayout.

Ved i hvad der kan være galt??

(jeg har før haft det åbnet på windåse uden problemer)

Morten
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
23. oktober 2009 - 09:59 #1
Hvordan er det gået - har du stadig problemet?
Hvis ja, er du velkommen til at sende dokumentet til mig, og jeg vil se, om jeg kan finde årsagen.
Avatar billede hyrpel Nybegynder
23. oktober 2009 - 15:15 #2
Hej

Jamen vi har stadig det store problem så jeg vil meget gerne sende det til dig ;-)

Hvad er din email

Morten
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
23. oktober 2009 - 15:53 #3
Du kan også se mailadressen under min profil - her er den:
lf [at] thedoctools.com
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
24. oktober 2009 - 00:18 #4
Opfølgning:
Problemet er løst og det reparerede dokument er sendt retur. Beskrivelse af problemet er sendt direkte til dig.