Avatar billede myohmy Nybegynder
11. oktober 2009 - 15:31 Der er 3 kommentarer

Skærm fysisk i stykker eller?

Hej allesammen.

Jeg har en laptop som var rigtig velfungerende, og jeg ville være ked af at skulle kassere den.

Den kan boote op i fejlsikret tilstand men ved alm start dør den ofte ved "velkommen" screen i windows.

Skærmen ser ud til at ha taget skade på en eller anden måde, den trækker nogle underlige striber når den booter op og laver en masse små grønne firkanter ved windows boot up screen.

www.northbull.c­om/downloads/bi­lled1.jpg
www.northbull.c­om/downloads/bi­lled2.jpg
www.northbull.c­om/downloads/bi­lled3.jpg

Har lige formateret og stadig samme problem.

Når den booter op laver stadig en stor fejl på skærmen og nogle gange starter den ikke men går i sort skærm.

www.northbull.c­om/downloads/te­st.jpg <Screenshot fra windows.

Hvorfor kommer fejlen med på mit screen shot?

Nogle der ved om den er total kaput eller kan reddes?
11. oktober 2009 - 16:01 #1
Kaput!

Evt. sæt en EXTERN skærm til ?
Avatar billede myohmy Nybegynder
11. oktober 2009 - 17:08 #2
Æv bæv... Ja men hvis fejlen kommer med på et screenshot kommer det vel også over på en extern skræm.
Avatar billede myohmy Nybegynder
11. oktober 2009 - 17:21 #3
http://www.northbull.com/downloads/test.jpg screenshot link. Det ander et vidst broken