Avatar billede carlt Seniormester
05. oktober 2009 - 08:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skærmbilledet bliver mindre og mindre

Acer Aspire 1642LMi
I den senere tid er skærmbilledet begyndt at ændre sig, når der skiftes mellem forskellig sider.
Den første side vises på hele skærmen, men allerede ved skift til næste side bliver der afstand mellem processlinjen og nederste del af skærmbilledet.
Ved flere skift bliver afstanden større og større.
Nogen, der har et bud på, hvad der er galt?
Avatar billede carlt Seniormester
05. oktober 2009 - 08:06 #1
Når billedet er blevet "for lille" kan jeg trykke på "gendan fra maksimer" og derefter på "maksimer" - så fylder billedet igen hele skærmen - men kun et kort øjeblik, hvorefter det igen begynder at blive mindre.
Avatar billede carlt Seniormester
05. oktober 2009 - 08:12 #2
10 gange tryk på F5 er nok til at billedet helt forsvinder (bare bliver en streg)
Avatar billede carlt Seniormester
25. oktober 2009 - 07:17 #3
Ingen, der har et bud?